نام تجاری، الگوی ذهنی، رهیاری

کیف‌کو و سخنرانی درباره کوچینگ در همایش نشان تجاری

کانون یادگیری فردا در پنجمین همایش نشان تجاری و نقش آن در توسعه ی کسب و کار که در تاریخ بیست و پنجم و بیست و ششم امرداد در مشهد برگزار شد، با شعار “آموزش به تنهایی کافی نیست” شرکت کرد. این بار نیز همچون رویدادهای گذشته حضور کانون یادگیری فردا متفاوت از جو رسمیِ مرسوم و همراه با بازی بود. دوچرخه‌ی معکوس موجود در غرفه‌ی کانون توجه زیادی را به خصوص توجه علاقمندان به مبحث پارادایم و الگوی ذهنی را به خود جلب کرد و در بین شرکت‌کنندگان واکنش های متفاوتی ایجاد کرد.

 

دوچرخه معکوس

دوچرخه معکوس – غرفه‌ی کانون یادگیری فردا

 

دوچرخه معکوس - غرفه‌ی کانون یادگیری فردا در پنجمین همایش نشان تجاری

دوچرخه معکوس – غرفه‌ی کانون یادگیری فردا

 

اینکه چگونه ابزاری مانند کوچینگ می‌تواند در یادگیری، شناخت باورها و الگو‌های ذهنی مفید باشد، یکی از موضوعات داغ برای گفتگوی بازدید کنندگان بود. عملکرد کانون یادگیری فردا در طول همایش حاصل کار تیمی بود و یکی از نتایج این حضور گسترش شبکه‌ی ارتباطی با متخصصان حوزه‌ی برندینگ و کسب و کار بود.

غرفه‌ی کانون یادگیری فردا در پنجمین همایش نشان تجاری

غرفه‌ی کانون یادگیری فردا در همایش نشان تجاری

 

غرفه‌ی کانون یادگیری فردا در همایش نشان تجاری

غرفه‌ی کانون یادگیری فردا در همایش نشان تجاری

 

دومین سخنران روز دوم همایش نشان تجاری آقای حسین گایینی بود. اين سخنراني به صورت مشاركتي و تعاملي با عنوان «نام تجاری، الگوی ذهنی، رهیاری(نار)» ارايه شد و با استقبال و مشاركت مخاطبان مواجه شد.

 

سمینار نام تجاری، الگوی ذهنی، رهیاری (نار)

سمینار نام تجاری، الگوی ذهنی، رهیاری (نار)

 

سمینار نام تجاری، الگوی ذهنی، رهیاری (نار)

سمینار نام تجاری، الگوی ذهنی، رهیاری (نار)

در سخنرانی مشارکتی ارائه شده، درباره‌ی کوچینگ و نقش آن در تغییر پارادایم در بستر برندینگ مطالبی برای حاضران ارائه گردید.در اين ارايه بيان شد: کوچینگ، منتورینگ و مشاوره، سه مفهومی است که باید به خوبی تفاوت میان آنها را مورد مداقه قرار داد. آن‌ها در پاسخ به این سوال که چگونه می‌توان آتش کسب و کار خود را روشن نگه داریم گفتند: می‌توان گفت یک برند به هر سه مفهوم نیاز دارد و به کمک هر سه می‌تواند جوانب مختلفی از خود را بشناسد.

 

مشارکت شرکت کنندگان در سمینار نار

مشارکت شرکت کنندگان در سمینار نار

 

نشان تجاری، الگوی ذهنی، رهیاری

مشارکت شرکت کنندگان در سمینار نار

 در اين سخنراني مطرح شد كه: برای شناخت جایگاه خود باید به چهار شاخص تحقیق و کشف کردن(می‌دانیم چه نمی‌دانیم)، تحول(نمی‌دانیم چه نمی‌دانیم)، دانش کاوی(نمی‌دانیم چه می‌دانیم) و اقدام و استفاده(می‌دانیم چه می‌دانیم) توجه کرد و پس از ارزیابی خود و با دو رویکرد شناخت گرایانه علاوه براین رویکرد عمل گرایانه می‌توان به موفقیت دست یافت. و در اين مسير استفاده از كوچينگ مي‌تواند سرعت و كيفيت حركت را افزايش دهد.

 

.

درباره کیف‌کو

کانون یادگیری فردا مجموعه‌ای است که توسط تعدادی از کوچ‌های حرفه‌ای آموزش دیده با مدرک مورد تایید فدراسیون بین‌المللی کوچینگ (ICF) شکل گرفته است. کیف‌کو افتخار این را دارد که با ترکیب موثر آموزش‌های مهارت‌محور با کوچینگ و منتورینگ، در کنار شما همراهان گرامی باشد تا یادگیری را در خود و سازمان‌تان نهادینه کنید و بتوانید آینده‌تان را آن‌گونه که می‌خواهید و دوست دارید خلق نمایید و بیافرینید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *