کار معنادار چیست و چه تأثیری دارد؟ – چگونه کار خود را معنادار کنیم؟
اکثرمان حدوداً ۲۱ تا ۳۵ درصد از ساعات بیداری خودمان را در محل کار میگذرانیم، نحوه گذراندن این مدتزمان در محیط کار و معنادار بودن
اکثرمان حدوداً ۲۱ تا ۳۵ درصد از ساعات بیداری خودمان را در محل کار میگذرانیم، نحوه گذراندن این مدتزمان در محیط کار و معنادار بودن
آیا میدانید که به سرپرست تیم بیسبال، مدیر و به سرپرست تیم بسکتبال، کوچ میگویند. حالا چرا؟ در پاسخ این سؤال باید گفت لزوماً تفاوتهای
هدفمندی در زندگی ما نقشی تعیینکننده دارند. ادوین لاک روانشناسی که نظریه هدفگذاری را ارائه کرده (تنظیم و تعیین اهداف چالشی و معنادار)، عنوان میکند
همه ما در زندگی در هر نقشی که ایفا میکنیم میتوانیم در صورت مواجهه با چالشها از افراد امن و مورد اعتماد درخواست کمک کنیم.
همه ما در زمانهای سخت زندگی به کمی حمایت بیشتر نیاز داریم و معمولاً بهترین روش صحبت کردن با یک متخصص و استفاده از یکی
هر سازمانی که به دنبال جایگاهی ممتاز در عرصه کسبوکار باشد بهطور قطع به مشارکت و آموزش افراد اهمیت میدهد و انسان را در مرکز
فرقی ندارد مدیر یک شرکت بزرگ باشید، یک تیم کوچک را مدیریت کنید، سرپرست یک خانواده باشید یا اصلاً کسی که در خانهاش بهتنهایی زندگی
حل مسئله مهارتی است که در مباحث مدیریت و همینطور موفقیت فردی دستهبندی شدهاست. بهعبارتدیگر فرقی نمیکند که مدیر یک کسبوکار باشید، یا فردی که
همه ما چه کارمند چه مدیر و رهبر، به برنامهای برای توسعه فردی خود نیاز داریم؛ اما داشتن برنامه توسعه فردی در سازمان نکات و
اغلب اوقات در بخش مدیریت منابع انسانی به سابقه دانشگاهی یا فنی یک فرد متقاضی کار بیشتر از صلاحیتهایی که بر رشد فردی او اشاره
حفظ و نگهداری از نیروی انسانی، یکی از رموز موفقیت، بقا و سلامت هر کسبوکاری است. مدیران اثربخش بر این باورند که نگهداشت کارکنان نمونه
سکوت سازمانی چیست و چگونه باید با آن روبرو شویم؟| پیامدها، دلایل و انواع سکوت سازمانی اولین بار در سال ۱۹۷۶ بود که تئوری سکوت
برای همه ما روشن است که زندگی جمعی بدون تعارض ممکن نیست، چه درون خانواده و فضای ارتباطات فردی و چه درون سازمان و فضای
آیا من به اینجا تعلق دارم؟! سؤالی است که بارها از خود پرسیدهایم. چه دفعهی اولی باشد که با یک شرکت شروع به کار میکنیم،
اگر شما هم نقش مدیریتی به عهده گرفته باشید، میدانید اولین چیزی که هر مدیری باید یاد بگیرد این است که موفقیت او به موفقیت
هرکسی که دستی در مدیریت و کسبوکار داشته باشد، میداند که مهمترین عامل موفقیتهای شرکتها، حتی با داشتن شرایط برابر، میزان همکاری در تیم و
حتماً برای شما هم پیشآمده که در موقعیتهای مختلف کاری حرف خود را خوردهاید و از درخواستی که درباره وضعیت کاری و همکاری داشتهاید، صرفنظر
چگونه یک عادت جدید ایجاد کنیم یا یک عادت قدیمی و ناکارآمد را با یک عادت کارآمد جایگزین کنیم؟ همهی ما به نقش مهم عادتها
مقالهی حاضر استفادهی روزافزون کوچینگ مدیریتی را موردبررسی قرار میدهد و تفاوتهای کلیدی در مشکلاتی را شناسایی میکند که مدیر در نقش کوچ و کوچ
شاید نام جک ولش(Jack Welch) به گوشتان خورده باشد شاید هم هیچ نام و نشانی از او در ذهن نداشته باشید. دنیای مدیریت او را
در مقاله قبل به تشریح انواع سبک های رهبری، مزایا و معایب هرکدام پرداختیم. حتماً به سبک رهبری و مدیریتی که در سازمان خود اتخاذ
هزاران سال است که دنیای مدیریت، رهبران زیادی را به خود دیدهاست که برای رشد و توسعه کسبوکار دست به آزمون و خطا زدهاند. اما
کلام یادگیری فردا مجموعهای است که توسط تعدادی از کوچهای حرفهای شکل گرفته است.
کیفکو این افتخار را دارد که با ترکیب موثر آموزشهای مهارتمحور، کوچینگ و منتورینگ، در کنار شما همراهان گرامی باشد تا یادگیری را در خود و سازمانتان نهادینه کنید و بتوانید آیندهتان را آنگونه که میخواهید و دوست دارید خلق نمایید و بیافرینید.
کلام یادگیری فردا مجموعهای است که توسط تعدادی از کوچهای حرفهای شکل گرفته است.
کیفکو این افتخار را دارد که با ترکیب موثر آموزشهای مهارتمحور، کوچینگ و منتورینگ، در کنار شما همراهان گرامی باشد تا یادگیری را در خود و سازمانتان نهادینه کنید و بتوانید آیندهتان را آنگونه که میخواهید و دوست دارید خلق نمایید و بیافرینید.